duminică, 4 septembrie 2011

Unde-i logica..?


Oare chiar asa de grea e logica asta? Știți de ce îmi pun aceasta întrebare? Pentru ca am avut o relație cu o instituție de stat și ma așteptam ca cel putin aici sa funcționeze bine și logic lucrurile.
M-am înșelat amarnic!! De fapt, m-am convins ca lucrurile sunt tocmai invers!! Sa va povestesc cum s-au întâmplat lucrurile: eram cu mașina de servici și am fost oprit de Politia rutiera, nu le-a convenit ceva(nu comentez!) și mi-au reținut certificatul de înmatriculare. Pân'aici, toate bune! Îmi dau dovada de circulație si mergem fiecare într-ale lui.Ma duc sa ridic certificatul.Ei, acu-i acu'.Pe dovada scria clar ca numitului X (adică mie)i s-a reținut certificatul mașinii aparținând lui Y.Am zis ca dacă ma duc eu sa ridic actul - ca mie mi l-au reținut, nu?! - e totul ok. Uite ca nu-i asa!! Trebuie delegație de la Y, ca a lui e mașina!! Asta nu înțeleg eu, dacă pe dovada scrie ca mie mi-ai reținut actul, de ce nu mi-l înapoiezi fără vreo alta condiție?
Cu legi de astea făcute pe dos, nu o sa dam înainte!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu