marți, 30 august 2011

O simpla idee ...

  Încep sa scriu...toți am învățat asta la scoală!! dar mulți dintre noi folosesc scrierea ca pe un rău necesar.Acum îmi vin în minte mii de idei...ex:atunci când scrii...ceilalți pot vedea mult mai mult decât litere,cuvinte...asa ca, am sa scriu...totuși: ma gândesc aiurea...la cât suntem de "complicați", fiecare din noi gândim altfel.
  Probabil mulți din cei ce vor citi aceste rânduri,vor zice ca e "barbologie".Nu-i contrazic -e dreptul lor la opinie- dar într-o lume atât de dura,agitata ar trebui sa ne mai ocupam și de suflete,cu siguranță trecem mai ușor peste probleme...cu mintea și visele noastre putem face orice!!dacă te așezi seara în pat și te gândești la ceva ce-ți place,cu siguranță te vei trezi mai optimist,mai pregătit sa înfrunți problemele de a doua zi!!"noaptea e un sfetnic bun"....cred ca ar trebui sa ma opresc,sa nu cad de tot în"visare"!!!!sunt o persoana activa,totuși,nu alerg după "fluturi".
  Ca o concluzie,a mea personala,ar fi: trebuie sa ne autoeducam,sa ne descoperim laturile sensibile și sa le modelam astfel încât sa ne fie bine!dacă am reușit sa va captez un pic atenția,ma bucur nespus!!!voi încerca sa scriu în continuare,în funcție și de timpul meu liber...astept cu nerăbdare comentariile voastre,dar și alte sugestii...va mulțumesc mult!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu